Dream
Dashboard | +Follow
WHo Iam ? They home entry

  



| << Newer Post
Member kay.
Sunday, August 4, 2013 | 0 comments


Hi baby J
Thankyou for coming again.. Pelik kan ? tajuk aku ni ? tak pernah dibuat orang, HAHAH . ni pasal member, member kamceng gwa. Tempat wa luahkan perasaan wa. Kebanyakkanya pasal EX wa. HAHAH,
Thankyou Haziq Hariri Hisham, kau je yang paham aku, memang bukan senang nak lupakan ex kan? Macam lu jugak.. sampai sekarang tak cari lain, lu lain doe.. tak macam EX aku cepat gila dapat peganti. HAHA,

Nilam ? haha, ramai member Tanya siapa budak ni, ni Ex Haziq yang syak aku ada relationship dengan Haziq. Itu sangat gila, takan aku  nak amek EX kawan aku sendiri, budak satu dorm dgn aku ? budak yang selalu nyanyi and happykan dorm ? siapa? Orang kenal dia dekat KVKK as “dekna” dekat FB or Twitter just know “Dayana Chuana” aku pun taknak lahh dia cakap aku nak EX dia tu, so.. dah terangkan ? aku dengan haziq is member, TTM kot ? entah tapi, kalau korang nak tahu, dalam class.. aku manada tegur sangat si Haziq ni, manada sembang pun dengan dia.

Stop, now pasal nilam . dia budak f2 yang ajet good with shes geng “The Na’s” kot. Entah , dok cakap aku ganggu relationship dia dengan haziq, cakap aku ni BETINA? What fuck are you, kononnya nak MAKI kan kalau dah tahu siapa aku ? but, when aku Tanya tak pulak J maybe kauorang tak kenal aku siapa. HAHAHA J kalau tak, tak adalah aku tercampak dalam golongan yang ada BSL .  and, nampak lah aku tak matang gaduh dgn budak2 sbb nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. aku pun tak paham..
AKU DENGAN HAZIQ JUST MEMBER  

Okaylah, thankyou for reading.
Hope semua salah paham ni selesai and awak tu Nilam, kau tak puas hati please come and ask first key? Jangan Nampak sangat awak terhegeh-hegeh dekat orang yang dah taknak awak . I’m sorry kalau ada buat statement dekat twitter yang membuatkan awak terasa.


p/s : raya is cominggggggggggggggggggggg :’)